20 november 2012

Lancôme - 179M

Åh, här kommer en riktig goding. Lancôme - 179M är nog min nya favorit.
Formulan är helt perfekt, två lager räcker för att täcka helt och penseln är oklanderlig. Den är bred, men inte lika bred som isadoras penslar. Flaskan är så himla fin och förpackningen är lyxig. Vad mer kan man begära?
Ja, just ja. Ett namn kanske. Det är det enda negativa jag kan komma på med det här lacket. 

Så, här har ni det. Mitt nya favoritlack. Njut!






ÅÅÅÅÅHHH, ser nu att jag såklart är rosa under tummen, haha. Enda gången jag verkligen ansträngde mig för att städa upp runt naglarna, och så ser jag nu att jag misslyckades ändå. Ja ja, det är naglarna ni ska titta på, inte undersidan!

Betyg: 5/5

1 kommentar:

  1. Hahaha tänkte direkt på tummen, hatar när det händer.. -.-

    Fan vad fint det var, måste genast testa! Men fan, har det inget namn, så störigt!

    SvaraRadera