5 november 2012

Essie winter collection 2012

Essies nya vinterkollektion för 2012 har precis kommit ut i butikerna. De finns att handla på Kicks och Åhlens och jag kunde givetvis inte hålla dreglet på rätt plats i munnen när jag såg två av dem. 
Var bara tvungen att sätta fingrarna runt "leading lady" idag som jag personligen tycker är kollektionens finaste lack. Jag har även lacket "beyond crazy", som jag köpte för några dagar sedan, som jag tycker är det näst finaste av alla.

Måste dock säga att jag annars är rätt besviken på denna samling. Det var ju lite... överraskande, att de hade fler tropiska färger än vinter/julfärger. 
Jag är inte säker på om jag kommer att köpa resten av kollektionen då jag är inte är överförtjust i färgerna, men eftersom att det är få lack så kanske jag skulle kunna göra det ändå, bara för att mina tvångstankar säger att jag bara måste ha hela vinterkollektionen... Haha. 

Jag ska testa "leading lady" ikväll och återkommer med swatches när jag är färdig!




1 kommentar:

  1. Härliga färger, men visst känns de lite otippade i en julkollektion. Butler Please och Snap Happy lockar mig mest. :-

    SvaraRadera