5 november 2012

L.A. Colors nail polish remover

För någon vecka sedan hittade jag en söt liten ask på Lindex innehållande 32 små pads med nagellacksborttagning på. Det som fick mig att köpa den var nog mest för att den är enkel att ha i väskan för att kunna rätta till småfel om man har bråttom någonstans och inte hinner vara jättenoga med att lacka. Något jag också fastnade för var att de luktar citron, vilket gör att man kan använda den vart som helst utan att göra folk irriterade med acetonlukt! Superbra ju!

Så jag var rätt nöjd när jag kom hem med denna för 20kr. 
Tyvärr måste jag säga att jag blev väldigt besviken när jag prövade dessa. 
Det krävs hiskeligt med tålamod för att få bort allt. Och tålamodet som krävs för att få bort glitterlack ska vi inte ens tala om.

Jag hade inte så höga förväntningar på denna från början utan såg det mer som en kul grej att testa. Eftersom att den inte heller kostade en förmögenhet så är det ingen fara att de var så dåliga. Men det hade varit betydligt roligare om de varit revolutionerande bra!
Luktar gott, det gör de i alla fall!




Betyg: 
Eftersom att burken är söt, och smidig och att det luktar gott, så ger jag den 3/5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar